woensdag 5 januari 2011

heerlijk gesnuffeld...

Vandaag ben ik met een vriendin op kringlooptour geweest en ik moet zeggen, ik ben aardig geslaagd voor 12 euro in totaal!
Het was erg gezellig. Helaas was ik onderweg mijn camera vergeten. We begonnen
als eerste bij Dorcas in Andijk. Daar wordt altijd erg hun best gedaan om de boel gezellig aan te kleden. Veel keukenspullen, emaille, stoffen en kant. Daar ben ik voor La Belle Brocante een heel leuk koekblik met jacht-tafereel tegengekomen. Verder heb ik daar 2 soorten kant, een suikerschep, een mini-chocoladevormpje, en het kleine cakevormpje gescoord. Daarna naar de nieuwe kringloop, ook in Andijk. Daar de maatbeker voor huishoudelijk gebruik en de lijstjes. Medemblik had de schaatsen en opener in de aanbieding. Wel heel veel mooie meubels, dekenkisten en kerkbanken. Toen was Middenmeer aan de beurt. Wat staat het daar vol! Echt zoeken, maar dat zijn juist de leukste zaakjes. Obdam precies hetzelfde, maar dan veel voller. Je kon net aan door de paadjes. Rattaplan Heerhugowaard was voornamelijk groot, druk en veel alledaagse dingen. Erg jammer. Ik ben daar wel geslaagd voor het mooie schommelstoeltje, waar helemaal niets aan mankeerde. Daarna weer moe maar voldaan naar huis gekeerd. Het gebakje van zeep had ik van de week gemaakt. Mijn allereerste maar zeker niet de laatste!

Liefs Ryanne


3 opmerkingen:

  1. Wat en super mooie spulletjes heb je op de kop getikt en dat voor €12.- werkelijk niet te geloven toch. En het zeepgebakje van eigen hand.....fantastisch geworden kan niet anders zeggen.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ryanne

    Ziet er heel leuk uit zeg die spulletjes!
    Ik ben je 6e volger geworden en zal je zeker gaan volgen.
    Zou het erg leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen op mijn blog.

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi!

    Was vandaag ook kringloop hoppen! nou ja 2 maar: Wieringerwerf en Middenmeer maar was toch de moeite had weer wat spultjes. Verder ben ik druk met het uitzoeken en uitproberen van een nieuwe webshop, kopen of niet joomla of wordpress. Is toch wel even van belang want winkeltje Belle Brocante design groeit uit zijn voegen! Verder vliegen de dagen voorbij en zit ik veel achter de pc (bestellingen en dus uitzoeken nieuwe webshop)ook zijn we met de hypotheek bezig waar ik weer van alles voor moet doormailen en kopieëren dan heb je nog de dames teckel natuurlijk du afgewisseld met het huishouden wat ook gewoon doorgaat kom ik tijd te kort!~ Zo dit was even een update vanuit Het Teckelhofje en daarom is het zo stil denk ik!

    Lieve groeten,
    Annemiek

    ps vergeet ik je bijna te zeggen dat ik die witte lijstjes en je zelfgemaakt zeepjes zo mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie!

Thank you for your comment!